حادثه در اثر عدم استفاده از کلاه ایمنی(عکس +16) ایمنی در صنعت فولاد
.:: Your Adversing Here ::.
 

حادثه در اثر عدم استفاده از کلاه ایمنی(عکس +16)

به گزارش دیلی میل، آتش نشانان برای انتقال مصدوم به بیمارستان مجبور شدند تا میله را ۳۰ سانتی متر با دستگاه برش هیدرو لیک کوتاه کنند. به گفته شاهدان این جسم از ۳ طبقه سقوط کرده و با سر این کارگر بدشانس بر خورد می‌کند. در ابتدا مصدوم را به یکی از بیمارستان‌های اطراف گانسو منتقل می‌کنند تا از سر مجروح عکس برداری شود و سپس او را به بیمارستانی مجهز‌تر در ایکساین چین انتقال می‌دهند.

به محض ورود مجروج به بیمارستان یک تیم پزشکی از متخصصین مختلف بلافاصله عمل جراحی را آغاز کردند. عمل جراجی در ساعت ۱۰ شب شروع شد و تا ۳ ساعت بامداد به طول انجامید. بر اساس گزارش تیم پزشکی، جراحی بسیار موفقیت آمیز بوده است، پزشکان توانستند میله آهنی را قبل از پاک کردن بافت‌های آسیب دیده از جمجه فرد مصدوم بیرون آورند.

به گفته یکی از پزشکان جراح، جراحی‌هایی که برای ترمیم مغز یا جمجه صورت می‌گیرد فرآیند ریسک پذیری هستند. وی همچنین اذعان داشت که این جراحی در چندین مرحله با چالش‌هایی رو به رو بود که دشوار‌ترین آن، جلوگیری از آسیب دوم به مغز بوده است. این کارگر ساختمان هفته آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






sajjadzamani

سجاد زمانی

sajjadzamani

http://s-zamani.ir

ایمنی در صنعت فولاد

حادثه در اثر عدم استفاده از کلاه ایمنی(عکس +16)

ایمنی در صنعت فولاد

به اولين و بزرگترين سايت رسمي ايمني و بهداشت در صنعت فولاد(ذوب و نورد)كشور خوش آمديداميدواريم ساعات خوب و خوشي را سپري كنيد. آرزوي ما هدف ما و هدف ما بهبود شرايط ايمني و بهداشتي كشورعزيزمان ايران مي باشد رعایت اصول ایمنی و بهداشت در کارخانجات اگر جدی گرفته نشود علاوه بر اینکه خسارات جبران ناپذیر مستقیمی که برای کارخانه در بردارد برای اینده کارفرمایان و آویزون شدن عده ای از کارگران دارای نقص عضو و معلول را دربرخواهد داشت

ایمنی در صنعت فولاد